تقدیر یک فرشته

اخباروبیوگرافی هنرمندان

همه چیز در باره هنرمندان

تقدیر یک فرشته

 

بیوگرافی ماریچی

 


نام واقعی maite perroni beorlegui


متولد 9 مارس 1983 مکزیکو سیتی مکزیک

قد 160 وزن 63

او عضو گروه خوانندگی RBD است او معروفیتش  را مدیون این گروه است

دوستان صمیمش او را "مای" صدا میزنند

یکی از سرگرمی های مورد علاقه او رولر اسکیت است

مایته پرونی از سن یازده سالگی بدلیل شغل پدرش

خاویر پرونی به گوادالاخار مهاجرت کردند و برای دوازده سال در این شهر زندگی کردند

او دوبرادر بنامهای ادولفو که سه سال جوانتر و فرانسیسکو

که نه سال کوچکتر از مایته هستند

پس از فروپاشی گروه RBD

مایته تصمیم به بازیگری گرفت و در سریال تقدیر یک فرشته

در سال 2009 به اوج محبوبیت رسید تا جایی که ملکه TELEVISION

بزرگ امریکا شناخته شد.

او همچنین بتنهایی خواننده 3 اهنگ تقدیر یک فرشته است.

او همچنین نامزد بهترین زوج بهمراه ویلیام لوی وبهترین بازیگر زن را برای تقدیر یک فرشته

در سال 2009 از جشنواره تلویزیونی اسپانیایی دارد.

و عنوان بهترین بازیگر زن جوان را از چشنواره تلنوا مکزیک برای تقدیر یک فرشته دریافت کرد.

او همچنین  درلیست 50 زن زیبای دنیای لاتین از سال 2009 تا کنون قرار گرفته است.

او همچنین بعنوان محبوبترین بازیگر از طرف بینندگان شبکه یونیویزن مکزیک انتخاب شد.

او همچنین در سریالهای: پیروزی عشق و گناه من هم بازی کرده است


نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت17:48---27 آبان 1391
سلام من عاشق ماریچی هستم ازتون خواهش می کنم آدرس ایمیلشو بزارین

مهران
ساعت19:27---28 مهر 1390
سلام

ممنون که بهم سر زدی

لینکت کردم منم

من آپم

منتظرتم


مهران
ساعت15:28---28 مهر 1390
سلام
وب جالبی داری.
خیلی فضا و حال و هواش قشنگه
منم یه وب دارم ولی به مال شما نمیرسه
منتظرت هستم تو وبم
با بادل لینک موافقی؟؟؟؟
بیا وبم که منتظرتمااااااااااااا
بای تا های


mohammad
ساعت13:42---28 مهر 1390
salam veb besiyar ali dari be manam sar bezan rasti man linket kardam

آزاد
ساعت17:24---10 مهر 1390
احن کــــلُ لیـــلی هــــــــــواک......فسلنی کیـف حالک فـی هوایــــــــی
به نادر جادوهـــــــای تــــو نازم......که از مــــرده بـــه افسون دلـربایی
سلام گلی خوبی دلبر
وبلاگت خیلی عالیه
خوشحال میشم که به ماهم سری بزنی





arefmaramazi
ساعت16:48---8 مهر 1390
salam doost aziz man shoma ro link kardam mitoonid bebinid

amir
ساعت11:22---8 مهر 1390
سلام.من رو بلینکید بعد بگید تا بلینکمتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  جمعه 1 مهر 1390برچسب:,ساعت 21:17  توسط مهسا